Dlaczego Stosowanie Real Time Marketing to Dobra Inwestycja w Prowadzeniu Biznesu?

Dlaczego Stosowanie Real Time Marketing to Dobra Inwestycja w Prowadzeniu Biznesu?

Dlaczego Stosowanie Real Time Marketing to Dobra Inwestycja w Prowadzeniu Biznesu?
Przyciąganie uwagi klientów to fundament każdego biznesu. Jednak nie jest to jedyny element, który wpływa na zyski. Dlatego ignoruj wszelkie opinie na temat zuchwalstwa biznesmenów. To twoja firma i dobrze, kiedy chcesz ją rozwijać. Nie mamy ani tyle czasu żeby się tym przejmować, ani złych zamiarów, żeby to nas dotykało. Przedstawimy tobie kilka sposobów na docenienie stosowania Real Time Marketingu w swoim biznesie. Oto dobre elementy związane ze stosowaniem marketingu zawsze na czas.

Sklepów jest całe mnóstwo. Jeżeli dodać jeszcze sklepy online, to jest miliony. Dlatego Real Time Marketing RTM może pomóc początkującym biznesom i rozwinąć te już długo istniejące na rynku.
Real Time Marketing definiuje się jako marketing, który dzieje się w czasie rzeczywistym.
Jego podstawowym celem jest rozwój marki. Im wyżej umieści ją w rankingu, tym więcej przyniesie popularności.

Jako, że RTM dzieje się tu i teraz, to jego rezultaty odnoszą się do sukcesu w ciągu jednego dnia.
Jeżeli wiesz jak monitorować poczynania swoich klientów i masz narzędzie do skalowania biznesu, to RTM wniesie w twoje biznesowe życie wiele dobrego.
Real Time Marketing ma wiele zalet. Oto te, które poprowadzą twój biznes na wyżyny sukcesu:
– 76% firm używających RTM zwiększyło zaangażowanie klientów;
– 56% firm stosujących RTM zauważyło większe zadowolenie klientów oraz ich lojalne powracanie na zakupy do ich firmy;
– 35% firm stosujących RTM zaobserwowało więcej odwiedzin ich strony;
– 25% firm stosujących RTM zaobserwowało znaczny wzrost przychodów, a to oznacza zwrot z inwestycji.

Każdego z nas przyciąga humor i dobre samopoczucie jakie wytwarza siew kontakcie z czymś lub kimś innym. Dlatego najważniejsze dla klienta będzie autentyczność i błyskotliwość. Wiele marek ma dystans do siebie i potrafi komunikować się w sposób łatwy z klientami, tak aby to oni czuli się dobrze, a nie firma. Dobrze potraktowany klient zawsze wraca a przy okazji przyciąga ze sobą znajomych. Wywoływanie uśmiechu u klienta to lepszy poziom relacji. Dobrze zrobione leady oraz komunikaty na wpisy do Facebooka danego biznesu, mogą przyciągnąć szerzę klientów. Chodzi o zaangażowanie ich w komentarze oraz like’i.

Jeżeli copywriter, którego zatrudniasz potrafi szybko reagować na to co piszą odbiorcy, to masz bardzo duże szanse na wykorzystanie RTM. Tak się dzieje, gdy istnieje odpowiednia strategia komunikacji między firmą a klientem, szczególnie w mediach społecznościowych. Czujność może zapobiec negatywnym komentarzom, ocenom i mieć wyraźny wpływ na zyski.
Dyskusja w czasie rzeczywistym potrafi zdziałać cuda. Nie ma niczego lepszego, gdy damy odczuć klientowi, że jest dla nas ważny. Każdy z nas lubi uzyskiwać szybkie odpowiedzi. Trzeba uczulić swoich marketerów aby byli wyczuleni na zgłoszenia, komentarze i inne sugestie klientów. Szybkie i trafne odpowiedzi, które niwelują kłótnie i prowadzą do zadowolenia klienta, skutkują najczęściej jego lojalnością wobec marki.

Dobrym sposobem na rozruszanie klientów jest oferowanie darmowej gierki, która pozwala klientowi zostać dłużej na stronie. W trakcie grania może obok pola z grą, wyświetlać się propozycja z naszymi usługami. Dobra też jest informacja, która w sposób zwięzły, najlepiej kilku słowny przyciągnie uwagę klienta. Wyłączy on grę i zacznie przeglądać nasze usługi.

RTM jest przeznaczony do śledzenia działań użytkowników wchodzących do naszego sklepu, szkolenia czy innej usługi, w ciągu jednego dnia. Zatem liczy się w nim przede wszystkim refleks. Jeżeli masz wprawionego w boju programistę i potrafi on zaktualizować wyświetlany komunikat na stronie klienta w minutę, to RTM wyniesie twoją firmę na wyżyny rankingu firm w twojej branży. Econsultancy’s Real-Time Marketing Survey Report informuje, że właśnie w dwie minuty lub krócej decydują o tym, czy RTM przyniesie zyski. Zatem dobrze skomponowana strategia dodawania komunikatu do klienta, to klucz do sukcesu.

Źródła: prawo; Econsultancy’s Real-Time Marketing Survey Report; Brand24.